Thursday, August 22, 2013

ماساژ سنگ داغ hot stone

ماساژ سنگ داغ یکی از سبک های ماساژ است که در آن سنگ های داغ روی بدن فرد قرار داده می شود . ماساژ سنگ داغ یا hot stone   ریشه در فرهنگ باستانی بومیان اقیانوس آرام و شمال آمریکا دارد . از سنگ های ماساژ به عنوان یکی از ابزارهای ماساژ استفاده می شود . سنگ های ماساژ در اندازه های مختلف وجود دارند که دارای درجه حرارت متفاوت می باشند که برای ترویج آرامش جسمی و روحی مرد استفاده قرار می گیرد .

 



جنس این سنگ ها از بازالت می باشد و به رنگ سیاه می باشد.این سنگ ها گرما را به خوبی در خود نگه می دارند . برای انجام ماساژ با استفاده از این سنگ ها شما می بایست آن ها را با وسیله مخصوصی به نام " هیتر " گرم شوند . سنگ های داغ کاملا صاف و صیقلی هستند و به راحتی روی پوست ، بدون اینکه برای فرد مزاحمت ایجاد نماید حرکت کنند . در این ماساز باید به یک نکته مهم توجه داشت که آن میزان دمایی است که سنگ ها گرم می شوند که نباید خیلی زیاد باشند .
 .سنگ های داغ با حرارت خود باعث حرکت بهتر جریان خون در بدن می شوند . سنگ ها بروی نقاط مختلف از بدن قرار می گیرند . این سنگ ها روی مسیر های انرژی قرار می گیرند  باعث آزاد شدن انرژی در بدن می شوند . از سنگ های سرد و روغن هم می توان در صورت تمایل در حین ماساژ استفاده نمود .

No comments:

Post a Comment