Thursday, August 22, 2013

ماساژ عمقی


ماساژ عمیق و یا ماساژ عمقی عضلات ، یک تکنیک ماساژ  است که اساسا با هدف تحریک عضلاتی هست که به صور ت عمقی قرار دارند . ماساژ عمیق همراه با فشار بسیار شدید است و همچنین بیشترین تمرکز در مناطق خاصتر می باشد . ماساژ عمیق از طریق مهارت درمانگر در رهاسازی فرد از درد و آسیب ها مانند تنش های عضلانی، ، "چسبندگی"، و یا گرفتگی های عضلات کار می کند.  ماساژ عمیق گاهی اوقات می تواند کمی باعث ناراحتی فرد ماساژ گیرنده شود چون این ماساژ با کمی فشار بیشتر نسبت به ماساژهای ریلکسیشن کلاسیک انجام می شود. این فشار زیاد به عنوان یک هدف و روش برای آزاد سازی تنش های داخل عضلات بکار برده می شود .
در ماساژ عمیق معمولا درمانگر به زیبایی حرکات مالشی آرامی را با فشار انگشت به صورت عمقی در مناطقی که عضلات دچار انقباض شده اند اعمال می شود. تکنیک های ماساژ عمیق معمولا  در جهت و فشار عمقی استفاده می شوند تا بدن شما ماساژی آرامشبخش را تجربه نماید . ماساژ عمقی معمولا از بهترین استفاده از علم و فشار ساخته می شود که به صورت فشار دادن عضلات سراسر بدن می باشد.در ماساژ عمقی اثبات شده است به مشتریانی که داری انقباض و یا درد در بدنهایشان دارند می تواند کمک کند  و این دقیقا همان چیزی را تعریف می کند که نشان می دهد که ماساژ عمقی بالاتر از سایر روش های آرامشبخش قرار دارد.  ماساژ عمقی حتی گاهی اوقات می تواند کمک کند به محو کردن و از بین بردن بافت زخم در مشتریان که دارای زخم هایی هستند که در هنگام لمس دردی احساس نمی کنند .
افراد حرفه ای آموزش دیده با استفاده از فشار عمیق بوسیله تکنیک های فریکشن با توجه کافی روی مناطق ویژه در عضلات باعث می شوند تا بدن احساس آرامش بیشتری کند و همچنین تنش و استرس را از فرد دور کند .       ماساژهای عمقی نسبت به انواع دیگر ماساژ درمانی تفاوت هایی دارد و در دوره های طولانی مدت دارای فواید بسیار درمانی و اصلاحی می باشد . ماساژ عمقی به شل کردن عضلات کمک می کند و از انتشار سموم ناخواسته.در بدن جلوگیری می کند . ماساژ عمقی می تواند به دریافت خون و اکسیژن در جریان موثر و صحیح و از طریق رگ ها، و در نتیجه باعث ترویج گردش خون می شود نیز کمک می کند.
نکته به یاد داشته باشید: شما باید سعی کنید مقدار زیادی آب را پس از ماساژ عمیق برای کمک به روند حفظ اثرات ماساژ  و همچنین ادامه دفع سموم ناخواسته و مضر را از بدن به مشتری بنوشانید .
بهتر است آگاه باشید که ماساژ عمقی یک روش ساده برای تسکین درد های عمیق کهنه و درد نیست. چسبندگی (گره) در ماهیچه ها در طول زمان های دراز ساخته شده اند ، و در نتیجه برای بهبودی کامل و موثر نیاز به زمان دارد. یک برنامه منظم ماساژ با ترکیبی از تکنیک های تمدد اعصاب در یک زمان طولانی مدت توصیه شده است.
این امکان وجود دارد که ماساژ عمیق می تواند موجب ناراحتی خفیف مشتری در حین یا پس از انجام ماساژ می شود، اما این کاملا طبیعی توصیف شده است.  در واقع، درست مثل رفتن به باشگاه ، در روزهای اول دچار بدن درد هستید ، اما با مداومت در گرفتن ماساژ می توانید سلامتی و تندرستی را در آغوش بگیرید .

No comments:

Post a Comment